הצגות חנוכה 2024 - הרשימה המלאה של כל ההופעות בחנוכה 2024

הצגות חנוכה.png

כאן תמצאו את כל ההצגות וההופעות בחנוכה 2024 שאושרו להתקיים בכל רחבי הארץ (הצגות לילדים, מחזות זמר, הופעות זמרים) עם כל המידע על תאריכים, ערים, משתתפים וכרטיסים מוזלים עם הנחות.

מלחמת חרבות ברזל השפיעה על הצגות והופעות חנוכה 2024 בישראל, כאשר מספר מופעים נדחו או בוטלו. למרות זאת, ישנם מספר מופעים שכן יתקיימו במהלך החג ויספקו בידור ותחושת אחדות.

 רשימת האירועים מהתאריך הקרוב לרחוק: 

נראתה לאחרונה - תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער

על תופעות הבריונות ברשת, מבוסס על סיפורים אמיתיים. נופר, דניאלה ושקד, מוצאות את עצמן בחדר חקירות משטרתי.

  • תאריך: 30/03/2024
  • איפה: תל אביב-יפו

כספיון

הצגת ילדים מוסיקלית בטכניקת התיאטרון השחור עלפי ספרו של פאול קור. כספיון הוא סיפור על התבגרות. דרך סיפור ההרפתקאות נבחנים ערכים כמו חברות, שיתוף וערבות הדדית.

  • תאריך: 30/03/2024 - 14/08/2024
  • איפה: כפר סבא, רמת גן, אור עקיבא, נס ציונה, נתיבות, אשדוד
  • מחיר: 85₪, לפרטים נוספים»

אגדות המלך שלמה ומלכת שבא - תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער

ההצגה מספרת על שלמה המלך הצעיר ועל ביקורה המלכותי של מלכת שבא

זהבה ושלושת הדובים - תיאטרון אורנה פורת

האגדה הקלאסית לקטנטנים, בעיבוד חדש בשילוב שירי הילדים שכולנו אוהבים. זהבה רוצה להישאר קטנה, אבל היא לא ממש מצליחה, בייחוד כשנולד לה לא מזמן אח קטן.

דוקטור דוליטל - תיאטרון המדיטק

דוקטור דוליטל - הצגה חדשה הצגה מוסיקלית לכל המשפחה על פי ספרו הקלאסי של יו לופטינג.

המלאך - תיאטרון בית ליסין

הצגה מוזיקלית צבעונית, מלאת הומור והפתעות לכל המשפחה.

  • תאריך: 13/04/2024 - 13/06/2024
  • איפה: תל אביב-יפו, כרמיאל
  • מחיר: 75-82₪, לפרטים נוספים»

הקוסם מארץ עוץ - תיאטרון השעה הישראלי

עיבוד לקלאסיקה המופלאה מאת פרנק באום. ההצגה מספרת את סיפורם של דורותי, ילדה מתוקה ותמימה וטוטו כלבה האהוב, הנסחפים בעקבות סופת ציקלון לארץ עוץ הרחוקה והקסומה.

  • תאריך: 26/04/2024 - 27/08/2024
  • איפה: תל אביב-יפו, אשדוד, גני תקווה, רמת גן
  • מחיר: 71-92₪, לפרטים נוספים»

בנעליו - תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער

במהלך ויכוח מתרחש קסם מפתיע אשר מביא לכך שסבא שאול ונכדו רני יתהפכו. קומדיה מרגשת שבמרכזה פער הדורות, שורשים, והחשיבות של הקשר הבין-דורי.

איתמר וכובע הקסמים - תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער

בקרוב יוולד לאיתמר אח קטן. אבא ואיתמר מסדרים את החדר לקראת בואו של האח החדש ולפתע מוצאים בקופסת הצעצועים כובע קסמים.

שבוע המורשת חנוכה

שבוע המורשת, יוזמה משותפת בהובלת משרד ירושלים ומורשת וארגונים מובילים כגון רשות הטבע והגנים, רשות העתיקות, הספרייה הלאומית והמועצה לשימור אתרי מורשת בישראל, מציע לישראלים להתחבר לשורשיהם ההיסטוריים והתרבותיים עם מגוון עשיר של פעילויות בחנוכה ברחבי הארץ:

המשתתפים יכולים ליהנות מחפירות ארכיאולוגיות (יבנה), סיורים במוזיאונים (החשמונאים במודיעין, מגדל דוד), גנים לאומיים (קריית טבעון - בית שערים), חדרי בריחה, סדנאות בישול, סדנאות אפייה של סופגניות, הצגות תיאטרון, טיולי שטח וסיורים אונליין. האירועים מתקיימים באתרי מורשת רבים מהאזורים הצפוניים עד הדרומיים של הארץ, ויספקו למשתתפים חוויות ייחודיות וחינוכיות. העלות היא בחינם או בהשתתפות סימלית.

ראו גם:
מסיבות חנוכה 2024
לוח ההופעות של ישראל - כל ההופעות במקום אחד!

הצגות ילדים - הרשימה המלאה של כל ההצגות הילדים בעמוד אחד!

סקירה כללית של המופעים שיתקיימו

בעקבות מלחמת חרבות ברזל, מתוכננים להתקיים מספר מופעי חנוכה, עם רצון לחבק את רוח החוסן והנחישות הישראלית. מופעים אלה יפנו להעדפות שונות, ויבטיחו שכל אחד ימצא משהו שמתאים לו. החל מהצגות לילדים בחנוכה לכל המשפחה, הצגות חנוכה לגיל שנתיים, הצגות חנוכה לילדים דתיים, חנוכה לפעוטות, הופעות חנוכה של זמרים ועוד אירועים שמבטיחים לתת קצת אתנחתא בחנוכה.

נושאים ומסרים המועברים במופעי חנוכה 2024 יתמקדו בנושאים של תקווה, אחדות וחוסן אל מול מצוקות. מופעים אלה לא רק יבדר אלא גם ישמשו כתזכורת לכוח ולנחישות של הקהילה הישראלית.

הנה סקירה של כמה מהמופעים שהתקיימו בחנוכה של השנה שעברה:

שבוע המורשת

שבוע המורשת עם פעילויות ייחודיות בצפון ובדרום ישראל, ומציע חוויות המשקפות את מגוון הנוף וההיסטוריה של המדינה והעם היהודי. בצפון, מבקרים יכולים לחקור אתרי עתיקות כמו כפר גלעדי וחורבות ואדי חמאם, ולהעמיק בסיפורים העשירים של ימיה הראשונים של הם היהודי. הדרום, לעומת זאת, מארח את פסטיבל ארמונות החשמונאים וסיורים בנתיב המנזרים, החוגגים את החשיבות ההיסטורית והיופי האדריכלי של אזורים אלה.

כוכבי האור חנוכה

עם הימים הקשים שילדי ישראל עוברים, כוכבי הילדים רינת גבאי, טל מוסרי, טיילור מלכוב וטוביה צפיר יעלו במופע במיוחד שיותאם למצב ולרוח חג החנוכה. במרכז העלילה, ילד שיחגוג את החג רחוק מבית הוריו. הוא מתגעגע לאבא שלו שנמצא במילואים ומרגיש את הבדידות שהוא לא עם חבריו מבית הספר. בדרכו שלו, הוא מכיר חברים חדשים כאשר השיא מגיע שאבא שלו עושה לו הפתעה כשהוא מגיע מהמילואים להדלקת נרות מרגשת במיוחד.

הצגה שנועדה לאחד ולהנעים קצת את הזמן לילדי ישראל. ההפקה תארח את ילדי עוטף עזה בחינם, תתקיים הדלקת נרות ואכילת סופגניות יחד.

ספר הג'ונגל עם רוי בוי וענבלי

עוד הצגת ילדים שכן תתקיים בחנוכה היא ספר הג'ונגל בכיכובים של רוי בוי וענבלי. הצגת ילדים שהיא מחזמר תכניס אתכם לעולם הג'ונגל הפרוע של מוגלי וחבריו, שירים בעיבודים מקוריים ורקדנים.

מיקי חנוכה

כוכבת הילדים מיקי מוכתר תופיע במהלך חופשת החג עם 2 הצגות: "שלגיה ושבעת הגמדים" ו-"הבית של יעל". ההצגות יתקיימו ברחבי הארץ מצפון ועד דרום. מיקי הייתה אמורה להופיע עם המופע "ג'מבו מותק של פסטיבל", אך בעקבות מצב המלחמה המופע נדחה.

מני ממטרה חנוכה

כוכב הילדים מני ממטרה שהשיר שלו הפך לנשק הסודי של צה"ל, יעלה עם ההופעה "מני ממטרה - ההצגה" המוכרת והאהובה, והיא תתקיים ברחבי ערים בארץ.

יובל המבולבל חנוכה

בניסיון לשמח את ילדי ישראל, כוכב הילדים יובל המבולבל יעלה עם ההצגה "המסע אל כוכב" - הצגה וותיקה ומוכרת שאותה מחזיר לבמות בעקבות המצב. המופעים יתקיימו ברחבי הארץ מצפון ועד דרום.

יש עוד מבחר של הצגות שיתקיימו, והם מופיעות ברשימה למעלה.

האם להזמין כרטיסים למופעי חנוכה 2024?

כן. במקרה של ביטול המופע, תקבלו החזר כספי מלא.

מה קורה אם המופע בוטל?

במקרה של ביטול כאמור, תקבלו החזר כספי מלא לכרטיס האשראי ממנו רכשתם.

חופשת חנוכה 2024 תאריך

מה-25 בדצמבר 2024 ועד ה-2 בינואר 2025, Ticketsi מבטיח חוויה בלתי נשכחת מלאה בהופעות שנותנות מענה לכל העדפה. ראו גם: חופשת חנוכה.

סקירה כללית של מופעי חנוכה באתר Ticketsi

Ticketsi מציעה מגוון רחב של מופעים לבחירה במהלך חג החנוכה. בין אם אתם מחפשים הצגות ילדים שמקרינות את היסטוריית החג וכוכבי ילדים, קרקסים שמשלבים פליאה והתרגשות, מחזות זמר שמשלבים סיפור עם שירים, או הופעות למבוגרים עם הזמרים הגדולים במדינה, ל-Ticketsi יש הכל. הפלטפורמה חורגת מעבר למתן בידור; מטרתנו ליצור חוויות שישאירו זיכרונות מתמשכים מחנוכה 2024.

מבט מפורט על זמינות הכרטיסים ותמחורם

עם Ticketsi, לא רק שמציעים לכם מגוון רחב של מופעים, אלא שיש לכם גם גישה למידע עשיר על זמינות כרטיסים, מחירים ומבצעים. Ticketsi מבטיח שכולם יוכלו ליהנות מאירועי חנוכה מבלי לשבור את הקופה. תוכלו למצוא הנחות שהופכות את ההופעות המדהימות האלה לנגישות יותר, כרטיסים מוזלים שמציעים תמורה גבוהה עוד יותר, קופונים שמספקים הפתעות בלתי צפויות ומבצעי 1+1 בלעדיים. גישה מקיפה זו הופכת את Ticketsi למקום המושלם לחגיגות חנוכה בלתי נשכחות.

איך לבחור את המופע המתאים לכם?

בחירת המופע הנכון מתוך מגוון כזה של אפשרויות עשוי להיראות מרתיע. עם זאת, Ticketsi מקל עליכם. התחילו לקרוא את רשימת ההופעות ולשים לב מה תופס את העניין שלכם. לאחר מכן, שקלו גורמים מעשיים כמו תאריך ועיר - אילו הופעות או הצגות מתאימות ביותר ללוח הזמנים ולמיקום שלכם? לבסוף, שקלו את המחיר. עם כל ההנחות והמבצעים המוצעים ב-Ticketsi, אין ספק שתמצאו מופע שמתאים לתקציב שלכם. זכרו, המופע הנכון הוא כזה שמהדהד בכם, מביא שמחה והופך את חגיגת החנוכה שלכם למיוחדת.

איך מזמינים כרטיסים למופעי חנוכה 2024?

כדי להזמין כרטיסים למופעי חנוכה 2024, יש להיכנס ללוח הצגות של המופע שאתם מעוניינים בו. עברו לדף המתאים של המופע בעזרת לחיצה על "לפרטים נוספים", שם תמצאו את לוח ההצגות לפי ערים, אולמות ושעות. הזמנת כרטיסים למופעי והצגות חנוכה 2024 מתבצעת בצורה קלה ומאובטחת אונליין באמצעות משרדי כרטיסים רשמיים, כך שתהיו בטוחים שאתם רוכשים ממקור אמין, שידע לתת מענה אם תצטרכו לבטל עיסקה או לשנות.

הנחות להצגות חנוכה 2024, מחירים מוזלים, מבצעי 1+1

הנחות למופעי חנוכה 2024 מוצעים לקהל הרחב. תוכלו לקבל הנחות על מספר מופעים על-פי הנחה קבועה שכל הגולשים מקבלים - בלי התניות ובלי כוכביות קטנות. בחלק מהמופעים, תקבלו הנחה אם ובמידה אתם נמצאים במועדון הטבות מסוים, למשל חברת כרטיס אשראי.

יש לבדוק את ההנחות של כל מופע בנפרד. הנחות, הטבות ומבצעי 1+1 מוצעים מדי יום על המופעים השונים. המבצעים יכולים להשתנות או להיגמר במהרה, בהתאם לביקוש מצד הגולשים. תוכלו להזמין כרטיסים להופעות חנוכה בצורה קלה ומאובטחת ולהבטיח לעצמכם מקומות בהצגות הקרבות של חנוכה 2024.

במהלך חופשת חנוכה, יש מגוון הופעות המוצעים לבילוי, כאשר כולם נוצרו לכבוד החג כדי שתוכלו לבלות במופעים חדשים שעוד לא יצא לכם לראות לפני כן.

מאחלים לכולנו ימים שקטים ושמחים!

מופעי חנוכה 2024 - הרשימה המלאה

לפני ה-7 באוקטובר, פרסמנו את הרשימה הנוצצת של מופעי חנוכה שהיו אמורים להתקיים. מאז כידוע, הרבה ישתנה והרבה מופעי חנוכה בוטלו. הנה תזכורת למה שהיה אמור להתקיים:

ריכזנו את כל ההצגות וההופעות בחנוכה ברשימה אחת שמסודרת עם כל המידע והפרטים שאתם צריכים לדעת: לוח הופעות, כרטיסים, מחירים, מי משתתף ומה קורה במופע. הנה הרשימה המלאה:

סינג פסטיגל

את הרשימה אנחנו פותחים איך לא עם הפסטיגל. השנה, תחת השם "סינג פסטיגל" המופע יציג עלילה שתתרכז סביב אנשים שמגיעים ממקומות שונים ומה שמאחד בינהם זאת המוזיקה. בין המשתתפים ניתן לראות את: נועה קירל, אנה זק, יהודה לוי לצד פרצופים חדשים כמו אמיר שורוש (רמזי מקופה ראשית), אושר כהן, אבי אברומי ועוד.

המחירים של הכרטיסים לפסטיגל עומדים על 159 ש"ח לכרטיס. קיימות הנחות והטבות כל כרטיסים. כל הפרטים בעמוד סינג פסטיגל באתר. המופע מתאים לילדים ולכל המשפחה.

נקסט

מופע מרכזי נוסף הוא נקסט, שמותאם יותר לגילאי 18+. המופע מפגיש על הבמה את הזמרים הגדולים במדינה ויוצר שיתופי פעולה מרשימים שמרגשים וסוחפים את המדינה. השנה, ישתתפו הזמרים: עומר אדם, טונה, חנן בן ארי, אודיה, יסמין מועלם, משה פרץ ושירי מימון. יחד, הם ישירו את השירים המוכרים והאהובים של כל אחד מהם, תוך שילוב של זמרים אחרים שישירו את השירים. מרגש בטוח יהיה.

ג'מבו מותק

המותג הוותיק של חנוכה "מותק של פסטיבל" שפונה יותר לגילאי הרך, עושה זאת שוב והשנה עולה עם המופע ג'מבו מותק. את המופע תוביל לא אחרת מאשר ציפי שביט, כוכבת הילדים הבלתי מעורערת שתיכנס לנעלי השופטת בתחרות כישרונות צעירים, שישירו את שירי המופע "ג'מבו" המוכר (כולם הלכו לג'מבו ועוד). את הצעירים הנועזים שיתחרו, יגלמו כוכבי הילדים מיקי, דוד חיים, רוי בוי, מני ממטרה ומשפחת ספיר.

העלילה תתואם לעידן של היום, ותעביר מסר נוקב על לקבל את האחר, לעזור ולחבק אחד את השני. לוח ההופעות יתקיים בתל אביב, באר שבע, ירושלים וחיפה, מחיר כרטיס 159 ש"ח.

הוקוס פוקוס עם יובל המבולבל

הצגה חדשה בשם הוקוס פוקוס תעלה לקראת חנוכה הקרוב, בה ישתתפו יובל המבולבל, עדי הימלבלוי, טיילור מלכוב וחזי דין. העלילה תעסוק בבית ספר לקוסמים שחזי דין הוא המנהל שלו, אליו מגיעים שלושה צעירים שיצאו למסע להציל את בית הספר אחרי שהוטל עליו קסם אפל. ההצגה מתאימה לילדים ולכל המשפחה. לוח ההופעות שלה יתקיים ברחבי הארץ, ב-33 ערים ויישובים שונים. כרטיסים: 109 ש"ח מחיר כרטיס.

ניצחון המכבים

ממשיכים את הרשימה עם ההצגה ניצחון המכבים עם רינת גבאי, דילן דרור, ולרי חמתי, הראל מויאל ולירון אופיר. זוהי ללא ספק הצגה שהעלילה שלה כולה מתמקדת ברוח החג ובסיפור היהודי - סיפור המכבים כמובן. בהצגה משולבים שירים לצד הסיפור ההיסטורי עם מסרים של אמונה וחוסן. לוח ההצגות יתקיים גם הוא ברחבי ערים בישראל, כאשר מחירי הכרטיסים הם 99 ש"ח.

סיפור הנס עם חיפזון וזהירון

עוד הצגה עם עלילה ברוח חג חנוכה הוא סיפור הנס עם חיפזון וזהירון. הצמד המוכר בתוכנית הטלוויזיה יוצא מהמסך למופע מרשים שמתאים לגילאים 3-10. העלילה תתמקד בחיפזון וזהירון שמתארגנים לקראת מסיבת החנוכה. לפתע מגיע אנטיוכוס הרשע שינסה לחבל להם במסיבה. הפקה מקורית מלאה בהומור שמתאים לילדים. לוח ההצגות יתקיים במגוון היכלי תיאטרון ברחבי הארץ. מחירי הכרטיסים: 109 ש"ח.

סינדרלה

מופע חדש של סינדרלה עם עדן בן זקן ולירן דנינו יעלה בחנוכה. מדובר בהפקה צבעונית, מרהיבה, מוזיקלית ומצחיקה להעלילה ולסיפור הבלתי נשכח של סינדרלה, עם כל הדמויות האהובות לצד שחקנים ורקדנים. לוח ההצגות יתקיים בכל הארץ מצפון ועד דרום, מחירי הכרטיסים 109 ש"ח.

מסיבת החג הסודית עם נופיקי

ככובת הילדים נופיקי עולה בהצגה חדשה בשם "מסיבת החג הסודית" שתתקיים לכבוד החג. העלילה תתמקד בנופיקי וחבריה שמארגנים מסיבת חנוכה גדולה, אבל סוג כמוס אחד יהפוך את המסיבה לצבעונית ושמחה עוד יותר. הצגה מיוחדת ואינטראקטיבית בהשתתפות הקהל. מומלץ לגילאים 2-8. לוח ההצגות ברחבי הארץ. מחירים: 88 ש"ח לכרטיס.

המופעים הטובים ביותר לשנת 2024

Ticketsi משמש כמדריך שלכם להפקת המרב מהצגות הופעות חנוכה 2024. ריכזנו עבורכם בעמוד זה מגוון של מופעי חנוכה הטובים ביותר של השנה. כל המופיעים שנמצאים בעמוד, מצוינים ומומלצים לבילוי. אבל איזה מופע לבחור?

אנחנו חושבים שזה תלוי באופי של כל בן אדם ואיזה דברים חשובים לו במופע. אם אתם אנשים שמחפשים מופע עם שואו מטורף ועם כוכבים מפורסמים, הפסטיגל ונקסט הם בשבילכם. אבל חשוב להפריד בניהם: נקסט יותר מתאים לגילאי 18 פלוס והפסטיגל מתאים לילדים קטנים, מתבגרים ולהורים.

אם חשוב לכם מופע עם ערך מוסף ברוח החג היהודי, ניצחון המכבים הוא המופע האידאלי עבורכם. גם סיפור הנס עם חיפזון וזהירון ונופיקי עם מסיבת החג הסודית יכולים להתאים.

אם אתם מחפשים מופע שמתאים יותר לגילאי הרך, אז ג'מבו מותק או הוקוס פוקוס יתאים לכם. שניהם מציגים עלילה מרתקת לצד מסרים חשובים וערכיים לקטנטנים שלכם.

שורה התחתונה

לקראת מופעי חנוכה 2024, תנו ל-Ticketsi להיות השותף שלכם ליצירת חוויות בלתי נשכחות. מגוון ההופעות הרחב בעמוד זה, הממשק הידידותי למשתמש והמחויבות לתמורה מלאה לכסף הופכים אותנו לפלטפורמה האידיאלית לתכנון חגיגות חנוכה 2024. קחו את הזמן לבחון את האפשרויות, לקבל החלטות מושכלות ולהתכונן לטבול את עצמכם בקסם של חנוכה. אחרי הכל, החג הוא על יצירת זיכרונות יקרים עם יקיריהם, ו-Ticketsi הוא כאן כדי לעזור להפוך כל רגע חשוב. חגגו את חנוכה עם Ticketsi, וחשפו את המופעים הטובים ביותר של 2024!

אנחנו מעדכנים כל הזמן בעמוד הפייסבוק שלנו. עשו לנו לייק והישארו מעודכנים!